Visuel identitet

Grafik til visuel identitet.
Ud i naturen

Hav, skov, strand og hede er nogle af de mange typer natur, vi har i Danmark.

Og det er netop farverne fra naturen, som danner grundlag for den ny visuelle identitet. Sammen med farverne er der en række grafiske elementer, som kan være med til at styrke det visuelle udtryk.

Naturfriske Fællesskaber er et samarbejde mellem Friluftsrådet og Sund By Netværket, hvor man ønsker at motivere til at deltage og ikke mindst holde fast i at komme ud og med i meningsfulde fællesskaber i naturen.

For at skabe sammenhæng i projektet for begge parter, skulle de respektive og eksisterende designmanualer smelte sammen. Det gjorde vi blandt andet med farvevalg og skrifttyper.

Logoet er udarbejdet i flere varianter, så det kan anvendes til forskellige formål, og vi har lavet powerpoint-skabeloner og principdesign til tryksager, som alt sammen er beskrevet i den tilhørende designmanual.

Kunde:
Friluftsrådet
Sund By Netværket

Andre lignende opgaver

Visuel identitet

Mandecentret
Visuel identitet og designmanual til krisecentre for voldsramte mænd.

Visuel identitet

Museernes Grønne Akademi
Visuel identitet med grøn omstilling blandt danske museer.
Foto af logo som del af visuel identitet.

Visuel identitet

Danmarks Kunstbibliotek
Kongekrone sammen med bibliotekets fire hovedområder, som er farvesat efter interiør.

Visuel identitet

Det Centrale Handicapråd
Opdatering og udvidelse af den visuelle identitet.