Visuel identitet

Vedi Optik logo. Visuel identitet designet af 4PLUS4.
Flere farver

Øjne har forskellige farver, og de mest klassiske er blå, brune og grønne. Derfor designede vi bomærket til optikeren i flere farver. De ansatte fik en række visitkort i netop de forskellige farver, så man kunne vælge at uddele dem efter lyst og behov.

Bomærket blev også lavet i grå samt sort-hvid, hvis det skulle blive nødvendigt at anvende disse på fx tryksager, hvor farvetryk ikke kunne lade sig gøre.

Da vi til butikkens åbning designede logoet, stod vi også for folieskiltning til vinduerne, visitkort, plakater og webdesign.

Kunde:
Vedi Optik

Andre lignende opgaver
Foto af logo som del af visuel identitet. Laves for Danmarks Kunstbibliotek.

Visuel identitet

Danmarks Kunstbibliotek
Kongekrone sammen med bibliotekets fire hovedområder, som er farvesat efter interiør.

Visuel identitet

Det Centrale Handicapråd
Opdatering og udvidelse af den visuelle identitet.
Billede af udsnit af hjørne på publikation, som viser en lille farve bjælke, som virker som et genkendeligt grafisk element.

Visuel identitet

Sund By Netværket
Opdateret visuelt udtryk til sundhedsnetværk.
Billede af en bunke visitkort.

Visuel identitet

Danida Fellowship Centre
Logo, hvor Danmark vises midt i verden.