Visuel identitet

Vedi Optik logo. Visuel identitet designet af 4PLUS4.
Flere farver

Øjne har forskellige farver, og de mest klassiske er blå, brune og grønne. Derfor designede vi bomærket til optikeren i flere farver. De ansatte fik en række visitkort i netop de forskellige farver, så man kunne vælge at uddele dem efter lyst og behov.

Bomærket blev også lavet i grå samt sort-hvid, hvis det skulle blive nødvendigt at anvende disse på fx tryksager, hvor farvetryk ikke kunne lade sig gøre.

Da vi til butikkens åbning designede logoet, stod vi også for folieskiltning til vinduerne, visitkort, plakater og webdesign.

Kunde:
Vedi Optik

Andre lignende opgaver

Visuel identitet

Videnscenter for Hørehandicap
Visuel identitet med papirlinje, farver, publikationer og webdesign.

Visuel identitet

Det Administrative Bibliotek
Visuel identitet, som afspejler bibliotekets tilhørsforhold til centraladministrationen.

Visuel identitet

GenBryggen
Ny identitet til genbrugsbutik, hvor bomærket viser, at ting går fra hånd til hånd.

Visuel identitet

Samrådet
Skoler for autisme – oppefra set den voksne, som kærligt tager barnet ind til sig.