Visuel identitet

Et opdateret design

Med udgangspunkt i et eksisterende logo ønskede Videnscenter for Hørehandicap en ny visuel identitet.

Vi definerede farver, anvendelse at logoet, og ny brug af logoet som stregtegning.

Designet består af papirlinje med kuverter, brevpapir samt visitkort, og der er udviklet PowerPoint-skabeloner, hjemmesidedesign og en række publikationer.

Som et gennemgående og genkendeligt element i publikationer beskæres fotos i en bueform, og genbruger dermed samme form som logoets runde former.

Visitkort er trykt i forskellige farver, så medarbejderne hver har én farve.

Kunde:
Videnscenter for Hørehandicap

Andre lignende opgaver

Visuel identitet

Museernes Grønne Akademi
Visuel identitet med grøn omstilling blandt danske museer.

Visuel identitet

GenBryggen
Ny identitet til genbrugsbutik, hvor bomærket viser, at ting går fra hånd til hånd.
Billede af en bunke visitkort.

Visuel identitet

Danida Fellowship Centre
Logo, hvor Danmark vises midt i verden.
Billede af udsnit af hjørne på publikation, som viser en lille farve bjælke, som virker som et genkendeligt grafisk element.

Visuel identitet

Sund By Netværket
Opdateret visuelt udtryk til sundhedsnetværk.