Visuel identitet

Et opdateret design

Med udgangspunkt i et eksisterende logo ønskede Videnscenter for Hørehandicap en ny visuel identitet.

Vi definerede farver, anvendelse at logoet, og ny brug af logoet som stregtegning.

Designet består af papirlinje med kuverter, brevpapir samt visitkort, og der er udviklet PowerPoint-skabeloner, hjemmesidedesign og en række publikationer.

Som et gennemgående og genkendeligt element i publikationer beskæres fotos i en bueform, og genbruger dermed samme form som logoets runde former.

Visitkort er trykt i forskellige farver, så medarbejderne hver har én farve.

Kunde:
Videnscenter for Hørehandicap

Andre lignende opgaver

Visuel identitet

Vedi Optik
Det runde bomærke lavet som et øje til optiker.

Visuel identitet

GenBryggen
Ny identitet til genbrugsbutik, hvor bomærket viser, at ting går fra hånd til hånd.

Visuel identitet

Sopra
Cirkler, som viser, at vejen ikke altid er lineær.

Visuel identitet

Det Centrale Handicapråd
Opdatering og udvidelse af den visuelle identitet.