Visuel identitet

Grafik til visuel identitet.
Ud i naturen

Hav, skov, strand og hede er nogle af de mange typer natur, vi har i Danmark.

Og det er netop farverne fra naturen, som danner grundlag for den ny visuelle identitet. Sammen med farverne er der en række grafiske elementer, som kan være med til at styrke det visuelle udtryk.

Naturfriske Fællesskaber er et samarbejde mellem Friluftsrådet og Sund By Netværket, hvor man ønsker at motivere til at deltage og ikke mindst holde fast i at komme ud og med i meningsfulde fællesskaber i naturen.

For at skabe sammenhæng i projektet for begge parter, skulle de respektive og eksisterende designmanualer smelte sammen. Det gjorde vi blandt andet med farvevalg og skrifttyper.

Logoet er udarbejdet i flere varianter, så det kan anvendes til forskellige formål, og vi har lavet powerpoint-skabeloner og principdesign til tryksager, som alt sammen er beskrevet i den tilhørende designmanual.

Kunde:
Friluftsrådet
Sund By Netværket

Andre lignende opgaver

Visuel identitet

Sopra
Cirkler, som viser, at vejen ikke altid er lineær.
Vedi Optik logo. Visuel identitet designet af 4PLUS4.

Visuel identitet

Vedi Optik
Det runde bomærke lavet som et øje til optiker.

Visuel identitet

Videnscenter for Hørehandicap
Visuel identitet med papirlinje, farver, publikationer og webdesign.
Billede af udsnit af hjørne på publikation, som viser en lille farve bjælke, som virker som et genkendeligt grafisk element.

Visuel identitet

Sund By Netværket
Opdateret visuelt udtryk til sundhedsnetværk.